Consumul de migdale este ceva care a fost foarte recomandat, avand in vedere ca acestea sunt una dintre cele mai nutritive care exista. In plus, au o aroma si un gust delicios si pot fi incorporate in diverse retete, inclusiv piureuri si diverse deserturi.

Poti folosi si lapte de migdale sau faina

Pentru a oferi doar cateva exemple de beneficii: acestea ar putea ajuta la intarirea oaselor, precum si la imbunatatirea si ingrijirea aspectului pielii, unghiilor si parului, facandu-le sa para hidratate si sanatoase in general.

Pe de alta parte, ar putea ajuta la scaderea in greutate, pentru ca au un efect important de satietate. Vrei sa afli mai multe despre asta? Asadar, nu uitati sa cititi tot ceea ce va vom spune in continuare. Faina de migdale este un ingredient special pentru anumite deserturi.

Beneficiile consumului de migdale

In ultimii ani, migdalele au reusit sa se pozitioneze ca unul dintre cele mai sanatoase alimente, deoarece multe investigatii au dovedit ca consumul lor regulat – intr-o dieta echilibrata – poate promova bunastarea si reduce riscul de diferite boli.

Migdalele ofera mai multi nutrienti, printre care se remarca: proteine, acizi grasi omega 3, antioxidanti, precum si mai multe vitamine si minerale, care, la randul lor, ar fi responsabile pentru beneficiile lor.

Pentru a fi mai specific, potrivit datelor de la Fundatia Spaniola de Nutritie (FEN), migdalele ofera: „proteine, acizi grasi mononesaturati, acizi grasi nesaturati, fibre, calciu, fosfor, magneziu, fier, zinc, potasiu, vitamina E, riboflavina, tiamina, niacina si folati”. Poti include in dieta si ulei de migdale.

1. Ar putea preveni bolile

Consumul de migdale ar putea fi benefic pentru inima. Studiile efectuate de diferiti experti au indicat ca acei oameni care mananca migdale in mod regulat, adica de aproximativ cinci ori pe saptamana, vad ca riscul de a suferi un atac de cord si alte boli cardiovasculare a scazut.

Citeste continuarea aici: De ce sa mananci migdale in mod regulat?